דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת משרד ברמת גן 

מאת    [ 12/08/2013 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2421 פעמים ]

פתיחת עסק חדש, דורשת מציאת מיקום מתאים, אשר ישמש את העסק לפעילותו באופן הטוב ביותר, ולכן אחת ההחלטות החשובות ביותר לכל עסק הוא היכן להשכיר את המשרד כאשר השכרת משרד ברמת גן או במקום אחר באזור המרכז כרוכה בעלות גבוהה אשר לרוב הינה משתלמת.

עלות מול תועלת בשכירת משרד

אחת הדילמות העומדות בפני כל מי שמתחיל עסק היא האם להשקיע את הכסף בשכירת משרד במיקום מרכזי בעלות גבוהה או לחילופין באזור מרוחק יותר אך במחיר נמוך, כאשר לכל בחירה כזאת ישנן יתרונות וחסרונות, ולכן דבר ראשון והחשוב ביותר הוא לבדוק היטב את התקציב העומד לרשותכם, שכן בעסק מתחיל ישנן הוצאות רבות ויש לשקול כל אחת מהן בכובד ראש.

יש לזכור, שלא תמיד המחיר צריך להיות הגורם המכריע וזאת במיוחד כאשר מדובר בעסק שמצריך נגישות למקומות מרכזיים, שכן אפשר לחסוך בעלויות הנסיעה, חניה וזמן יקרים כאשר כל מה שצריך נמצא בקרבת מקום ובמרחק הליכה ולכן יש להתחשב בכל הגורמים בעת קבלת ההחלטה.

השכרת משרד ברמת גן לא חייבת להיות יקרה, שכן ישנם מקומות בהם השכירות נמוכה משום שמדובר במשרד ישן ולא מושקע, אך לעתים ישתלם לכם לשפץ את המקום ועדיין לשכור את המשרד שכן, רמת גן נחשבת לעיר מבוקשת מאוד לעסקים שונים משום מיקומה ורמת הנגישות הגבוהה שלה, ליעדים רבים וכאשר מוצאים משרד במחיר אטרקטיבי לא כדאי לפספס את ההזדמנות.

שכירת משרד בהסכם מסודר

עסקים רבים, שוכרים משרדים מבלי לעשות הסכם שכירות מסודר ומוכן על ידי עורך דין ובוחרים לחסוך בעלות זו ולהוריד מאחד מאתרי האינטרנט הסכם שבלוני, דבר אשר עלול להתברר בטווח הארוך כטעות חמורה שכן, בהסכמים אלו אין הרבה פעמים התייחסות לכל מיני אספקטים חשובים ורק כאשר מגיעים לסכסוך, מגלים עד כמה ההסכם הזה בעייתי.

עסק חייב להתייחס לנושא השכירות בצורה הרצינית ביותר, גם אם המשכיר נראה לכם אמין לגמרי, אין לוותר על עריכת הסכם שכירות מסודר שבו ישנה התייחסות לכל האינטרסים החשובים שלכם, שכן אמנם תצטרכו לשלם לעורך דין, על השירות אך כך תמנעו מעצמכם התמודדות עם בעיות ותקלות מיותרות.

אם בעל המקום שמשכיר לכם את הנכס, מנסה להתחמק מעריכת הסכם מסודר, עליכם לחשוד בכך, שאולי הוא מעוניין להסתיר מכם מידע חיוני בנוגע למשרד ולכן, במקרה כזה, כדאי יהיה לעבור אופציות השכרה אחרות שכן, שכירת משרד היא ברוב המקרים לתקופה ארוכה ולא תרצו לגלות שנפלתם בפח בהחלטה פזיזה.

נראה אם כן כי השכרת משרד ברמת גן זהו הצעד הראשון לפתיחת עסק שיהיה זמין ונוח ללקוחות מכל מקום בארץ, יחד עם זאת יש לבחון את התקציב הכלכלי על מנת שתוודאו כי יש לכם את האפשרות לעמוד בעלויות כמו גם לבצע את העסקה בהסכם עם עורך דין ולא בעצמכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב